Susribte to this blog

End of code

Friday 1 June 2012

Raditi u skveru.

Raditit u skveru, nije lako. Prvo nema nista za radit. Proracun za koji sam odgovorna mogu napraviti u dva dana, "jadala se prijateljica sveranka", ali imam mjesec dana da to napravim. Glavno je da stjedim tamo. To je prokletstvo kapitalizma. Nemam sta radit ali glavno je da ja sjedim u uredu 8 sati i gubim zivot.

onda moja kolegica. Jesam li ti ispricala o mojoj Martini? Nisam? Moja Martina ima 61 godinu. Svako malo zaspe. Ona ima manje posla od mene, jos manje nego ja, tako da iskoristi posal da malo odspava. Dode uvijek niti sekund prije 8. Onda joj moram pocesljat kosu. Ti joj cesljas kosu? Ti babi cesljas kosu? Jesam jer ona nemoze dobavit jedan dio zada pa joj nastane rupa. Svako jutro cilu godinu ti joj cesljas kosu? Da ali nije koda ju itko ima vidit, sidi sa zidom kraj leda cili dan zatvorena za kompjuterom. Ima onu tanku kosicu pa joj to ja svako jutro pocesljam.

A onda kako dode trceci u zadnji sekund, dode ti na posal sva mokra. Skroz znojna. Onda ti otvori kesicu vec koristenog vece papira i pocme se brisat. Briese pasuhe. Pa digne majcu i brise leda. Sve pokaze. Stomak, sve. Gadljivo je,ali to nije sve. Raskopca ti i gace i cila se tako brise deset minuta pa opet spremi papir u kesu .

I to radi u uredu pred tobom? Odvratno je nas ako mi se gadi. I sta je najbolje nekad onda zaboravi zakopcat gace pa onda sidi tako cili dan s gacama odkopcanim na poslu. Samo joj je u zadnje vrime pocelo smetet svitlo. Zalipila je oko laserom ili nesto i sad ti ona meni gasi svitlo. Do sad bi ugasila svitlo samo u svojoj polovici ureda ali danas molim te, dode i ugasi meni svitlo na deset minuta tako da nevidim radit jer u tom djelu zgrade je mracno. A onda ti pocme trljat lice, trlja ti ga trlja, i melja lice deset minuta, govoreci kako je bode. Sprica ti neku vodu s mineralima na lice i tako ga pred menom melja. Vanja joj inace kaze da nismo mi dom zdravlja da prestane jer joj je gadljivo ali ja nemogu a Vanja je na bolovanju.

Prefrigana je vidis. Stalno govori kako ona zeli svima dobro na svitu , i sazaljuje sama sebe uzme tu bocu pa se poprska pa o licu pa melja tako mokro sjajno lice po ure i dode mi da povratim. A zasto joj ti nestavis nesto u tu vodu, kvasinu, stavi joj kvasinu?.

Ma nije to nista, tek da cujes o klimi. Stalno mi je vruce na poslu.A tek prije par tjedna kad su pukle vrucine. Ona ti je to govorila cijelu godinu proslu ,ona je bila ta koja je ugovarala da svi uredi dobiju klimu, umirala je od vrucine. Onda kad je stigla klima. To ti je nju prokinilo u noge. Molim te u noge. Ja sidim ispod klime direktno ali to ti nju tuce u noge na drugum stranu sobe. Pa smo promjenili puhanje klime prema gore, a onda joj je palilo oko. E klima joj je palila oko. I onda jednostavno mi nismo mogli imat klimu jer je nasoj Martini upaljeno oko.

A u zadnje vrime digne se martina i gleda u prozor izad mog stola. Zalipi se uz moj stol i zurki kroz mene. Tako i samo prica nemogu se koncentrirat.Odgovaram daaa, nee, na sve sto kaze.

A tek da cujes o njenom Toncu. Njen ti sin ima 26 godina, ali ja sam ga jucer morala nazvat da provjerim dali se on probudio kad je ona otisla u zubara. Ona ti njemu napravi sendvic tako da ga ceka svako jutro kad se probudi. A kad mlade kolegice pricaju o tome sto im bebe jedu, ona ti prica o tome sta njen Tonci jede. Njen ti Tonci jede picetu svaki dan. Popije cedevitu. Sve znam. Ma sprema ona tebe da se ti udas za njega meni se cini.

Pa zasto ti njoj nebi stavila u kosu nesto. Recimo onaj prasak za svbez onaj djecji? Ili recimo usenak. Ubaci koj par usenaka u kosu dok ju cesljas ujutro tako da te prestane pitat da ju ceslajs, i obavesno stavi nesto u vodu kojom prska lice.

Gle ovo, kaze moja prija sveranka i izvadi mobitel na kojem snimak ceka da ga se ozivi, ma samo ti pogledaj ovo. Ona pritisne play, a snimak babe u 60 godinama sa pogrbljenom glavom povise testature od kompjutera, pocme svoj neobican ritam, baba zahrce glava joj se pusti prema testaturi, zatim se prene, i povuce glavu, njihajuci ju tako gode dolje povise testature sanajuci tko zna sto. Vidis kaze, ponudila sam ja njoj moj stol da joj ne puse klima u noge i u oko, ali onda bi joj stol bio na vidiku kada se ovore vrata od ureda, odma bi se vidilo kada spava za radnim stolom, a ovako iza vrata uvijek ima moment od kada netko ude u sobu da se probudi i odglumi kao da radi.

No comments:

Post a Comment