Susribte to this blog

End of code

Monday 28 January 2013

Dnevnik hrvatskog ovčara, zvanog Kupina.

Nedilja

Oni to neznaju ali ja danas iden u Zagreb. Strašno volim jest snjeg.

Skoro je uspjelo poslje božića. Pili su nekakvu smrdljivu staru vodu koja ih nako omekša. Svaki je žderao ko cijeli čopor. Kad je veliki strogović otvorio auto, ušuljhala sam se krešom ispod sica. Ona su me vukli, al srećom neman repa, a iman duge panđe i samo sam e dublje zakopala ispod sica. Otvarali su vrata prednja zadnja ,a ja sam kroz jedna izlzila a druga ulazila. Nisu znali šta ih je spopalo. Al nije uspilo. Danas oče.

Za ručak pečena kokoš i teletina puno kosti i povrća. Jedva ćekam večeru.

Subota.

Uspješno se materi popela na posetelju dok su posjećivale prijateljice. Nije me skužila pola sata. Onda se vatala za kosu i vikala. Svakako uspjeh.

.Mater i sestra ujutro išle ča, ostavile me zaključane na taraci. Moš mislit. Ja se išuljala kroz ogradu i njima pod auto. Onda je mater počela jaukat i zvat me, tamam da če omekšat ko uvik, i pustit me u auto. Al sestra bjesna izađe trči 7 krugova oko vozila zamenom urlajući "ubit ču te Kupina", i opali me torbon. Morala sam odustat. Prestrašila narančastu mačku pod auto. Pristrašila dva čovika s brkovima. Jedong čeloavoga. Tri starca i dvi babe. Ajme šta guštam kad oni nako prođu kroz volat onda ja zalajem sa moje tarace. Pojela pedigre konzervu, dva čevapa, prepečenisu s jajima i zdjelu milka.

Petak.

Bila sa sestrom i prijom po suncu na vrlo dugu šetnju. Velika sreća. Na stranom terenu, kad sam najmanje očekivala nji dvi bace me u more. Manja sreća. To uvik rade kad osjetim da mi govance visi s jedne dlake.

Ali zato sam trčala za sestrom i istresla vunu i svaku kaljpu vode isključivo na nju. Na povraku doma spretno sam ukrala mačkama kost.

Ali zato me narančasta mačka čekla na mojoj taraci. Spavala je na suncu na mojoj taraci. Ja se lipo nako tiho ušuljla pod ogradu, izvadila panđe, i spretno obošapo gurnila mačku sa balkona na ulicu.

hehhe. Sve to bez da mi ispadne kost iz čeljusti.

Četvrtak

Odvela me sestra na malu šetnju. Nosila je onaj bijeli krznati kaput meni naj draži. Taman sam je počela gonit ki ovcu, onako iz zaleta, ja Kupina brža od bika, luđa of vuka, trčim brže, sve brže, režim, i opa odskočim šapama od njen kaput boje ovce kad me počela vodit doma.

Na putu kući, ispod stabla uočila veliku teču friških glava od ribe ostavljene tamo za sive mačke iz susjedne ulice.

Digla nogu.

Popišala se mačkama u teču.

Srida.

Danas se osječam normalno. Opet mi se jede. Sve jedno kad me mater uvatila na svojoj postelji zaključala me na taraci i pošla leć. Zato sam tukla glavom od vrata ko buzdovan i cvilila onaj mali štene cviluk koji uvik na sestru upali. Sestra se probudila i pustila me ukuću. Niko nezna da s ovim super dugim panđama ja mogu otvirti svašta. Provela noć u bratovom krevetu ne uočena.Uspjeh.

Prestrašila danas dvi nove babe i jednog brkatoga. Ajme šta ja mrzim brkove. Jela glupi pedigre konzervu. Ostavila pola na taraci da namamim mačke. Mačke došle pojele pola moje konzerve i pobigle prije nego su mi otvorili vrata da ih ganjam niza skale.

Utorak.

Ispišale mi mačke cijelu taracu preko noći. Nije bilo uopče smješno. osjećam se čudno. Zima mi je. Tresu mi se zadnje šape. Prednje šape. Uvukla se materi među cipele u mrak. Sestra me pokrila sa svjom đemperom. Drži me za šapu.Nosi me do grijalice. Ostalo se nesjećam.Osim što nisam htjla jest, to je zaista neobično.

ponediljak.

Jej .došla sestra i veliki strogović iz daljine. Obukla je meni najdraži bijeli kaput onaj boje ovce, samo za mene.

Skoro sam je srušila od veselja. Veliki strogivić neda da se nanjga skaće zato mi je to još draže radit njemu nego inaće. Super dan.

Pripala dva čovika s brkovima, poštara, tri babe, i jednog malog slinavca. Ukrala mački kost i jela frigana masna jaja. Čak mislim da mi se sve više sviđa riba. Malo miriše ko mačkin zadah, ali kad se skroz naviknam do kraja ajme ti ga mačkama, ostat će samo od njih rebra i dlaka.

No comments:

Post a Comment